140226

Har kanske världens finaste pojkvän. Igår firade vi 6 månader så han kom upp och när jag öppnar dörren står han där med blommor. Så himla fin han är! ♥
 
Helgen då?
Fick massa plugg gjort medans Oscar jobbade, då jag inte blev störd av någon av hans katter bara :P Hann också ta en paus i pluggandet och träffa Jessica. På söndagen åkte jag ganska direkt efter att jag vaknat in till stan och Åsa, pluggade lite innan Helena och Moa kom. Då gick vi till Café Sirap som ligger typ ett stenkast från lägenheten. Men där var det mycket folk så vi tog take away och gick hem och åt medans vi kollade på OS-finalen i ishockey. Var sen kvar där tills Oscar hade jobbat klart och så gjorde vi sällskap upp till Uppsala.
 
Veckan fortsätter framåt, fick veta idag att jag klarade tentan i MIljökemi :D och omtentan idag i Organisk Kemi kändes riktigt bra också. Mest orolig för Genetiktentan på måndag men har 4 dagar att plugga // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu