Björnrike

Är nu hemma efter några dagar i björnrike. Både bra och dåliga dagar. I söndags så ramlade Ida och gjorde illa knät. Och igår när vi bastade och jag skulle gå ut i snön så halkar jag och ramlar rakt på svanskotan. Ont som fan. 
 
Sista dagen var dock helt fantastisk. Innan hade det varit -8 grader och låga moln och lite blåsigt. Kallt som fan på toppen. Sedan blev det lite bättre och sista dagen var det +4 grader och strålande sol. Så fint. | Åsa
Japp såklart skulle man ramla. När jag gjorde det högre jag ett plopp i höger knä sen när jag ställde mig upp vred sig knäskålen innåt och sen ut igen. Riktigt läskigt! Det var bara att åka skoter ner, linda och åka till vårdcentralen dagen efter. Det är just ledbandena som fått sig en liten smäll men det går bättre och bättre. Klarar mig nog utan kryckor innan veckan är slut.
 
Ännu jobbigare var att åka från Oscar idag. Helgen som kommer kommer bli min första helt ensam sen jag flyttade till Uppsala. Annars har jag alltid åkt til Sthlm eller han kommit hit men han, Kalle och Johan kommer i alla fall förbi och säger hej på söndag på vägen hem // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu