Två inlägg på 3 dagar OMG!

Bild från 2012
Sitter och tittar igenom lite gamla bilder och känner att jag måste köpa mig en systemkamera eller en bättre telefon. Fyller ju år snart...
 
Bara en dag kvar sen helg, går dessutom bara till 12 imorgon. Gjorde om min helgplaner som hastigast idag, Tänkte först vara hemma helt själv och tentaplugga men sen kom jag på "varför kan jag inte tentaplugga hemma hos Oscar?" Han ska ändå jobba men då får man i alla fall kvällen tillsammans. Har även inplanerat nu att bruncha med Åsa, Helena och Moa innan jag åker hem igen på söndag. En mycket trevligare helg än att bara sitta hemma själv låter det som // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu