Åsas 2013

2013 har varit mycket upp och ned, första halvan var ganska stabil men sen helt kaos(nja inte så mycket men det har känts så ungefär). Fantastiskt och uruselt. Samtidigt har jag lärt mig mycket detta år
En bra vår, jobbade på och fyllde 20 år. 


En härlig sommar då jag slutade jobba och bara njöt. Var på festival och åkte på bästa resan till Kos. Kom inte in på utbildningen i Kristianstad. 
 

Hösten har varit konstig. Fick nytt jobb på Vapiano där jag verkligen trivdes och sen fick jag vad jag trodde var mitt drömjobb men vilken mardröm det blev. Men man måste ju uppleva både medgångar och motgångar i livet. Lämnade lugna Tyresö för ett mer pulserande Stockholm city. 
 
Många lämnade mig i år men vissa kom tillbaka, några lämnade oss föralltid. 
 
Detta kommande år hoppas jag att jag hittar ett jobb som jag tycker om. Även att jag kommer på vad jag vill göra och förhoppningsvis börjar plugga. Att jag kanske flyttar hemifrån och någon resa vore gött. Nu vill jag lämna 2013 bakom mig och bara blicka framåt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu