140728

Mina två sista semesterveckor har varit supermysiga, det kanske är lite enformigt att bara umgås med pojkvännen men det är lite som i låten Rather Be; "But as long as you are with me, There's no place I rather be".
 
Höjdpunkterna var väl att paddla kajak i fredags, som dessutom var vår månadsdag. Helgen fortsatte med en sjukt härlig utgång med mina och Oscars vänner, så gårdagen var lite bakis ^^
 
Gjorde en något tabbe idag. Hade för mig att jag skulle jobba den här veckan men icke! Kommer dit och så säger Sandra "men du ska väl inte jobba den här veckan?" men när jag ändå hade gått upp och var där så jobbade jag. Jobbar imorgon också sen följer jag med Åsa upp till stugan men åker hem på fredag då jag ska till Oscars landställe // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu