27/06/2014

Nu ska jag fixa det sista som ska ned i väskan och sen ska jag gå och ta ut pengar. Annars är det mesta fixat för ikväll och resan till Tyskland. Vi åker buss ner ikväll och har en konsert typ kl 12 på lördag, får se hur fräsch man känner sig i rösten då. Är inte helt återställd i min röst vilket suger, inte den starten jag ville ha. Kram Åsa
Bild från midsommar

140623

Midsommar
vad har hänt sen sist? har bytt skolan mot jobb och Uppsala mot Stockholm.
Midsommar firades i hälsingland med Grönbergarna. kallt och mysigt var det. Den här veckan har jag lägenheten för mig själv. mamma och pappa är kvar i stugan och Åsa är i Skövde. var hos Oscar igår, saknat honom hur mkt som helst i helgen. ikväll kommer han hit då vi firar 10 månader imorgon, så fort tiden går när man har kul :) // Ida

An amazing start to this summer

Åh vill tillbaka till i lördags och David guettas avslutning av summerburst 2014. Helt underbart! Vädret var med oss, lite blåsigt och lite kallt men så länge man stod framför scenen och det var packat med folk så gick det bra.

Imorgon jobbar jag min sista dagen innan det blir semester, woho!! Blir upp till stugan som vanligt, grönbergarna ska med också så det blir riktigt roligt. Vad som är mindre kul är att jag åkt på super förkyldning men att jag skulle få ont i halsen efter två dagar av summerburst och sedan konsert var väntat. Tur att det går snabbt framåt iaf. Tänk snart åker jag till Tyskland med bästa kören!!

Sommarnatt

Gud vilket härligt väder det är dessa dagar. Skönt att man jobbar kväll så man hinner njuta, säger hon som fortfarande ligger i sängen haha. Igår cyklade jag hem i bara t-shorts efter jobbet, soft.
Idag så har jag planer på att träffa Bella och Kristin, var sjukt länge sedan vi sågs så det ska bli kul. Att få in ett träningspass borde jag också hinna med.
Lite bilder från i fredags när vi var uppe i Uppsala och firade Stinas masterexamen, stolt syster!!
Från i onsdags när jag och Erika besökte Smaka på Stockholm i kungsan. Inte så mycket folk men god mat.

Kram Åsa

Exkursion + långhelg

Bra vecka som började med 3-dagars exkursion till Barnens Ö, blev ett litet väderomslag att gå från 20 grader och sol till 10 grader och blåsigt som fan. Mysigt hade vi ändå och det bästa inget regn ^^

Sen var de det där med tågtrafiken. Hade tänkt åka ner till sthlm då vi kom hem från exkursionen men det blev väldigt svårt. Tur som man har en snäll och bilägande pojkvän :) Långhelgen har bjudit på utgång, drinkar på Gondolen och mycket ensamtid då Oscar varit i GBG med grabbarna och gått på Summerburst. Om 2 veckor är det min tur då festivalen flyttar till huvudstaden. Drömmer mig tillbaka till förra året // Ida

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu