140310

Lite bilder från helgen
Tentan i lördags gick sådär, hade ingen bra känsla när jag lämnade tentasalen i alla fall men vi får se.
 
Var nere i Sthlm runt kl 14 i lördags och hade lite pappa-dotter tid med en glass i solen. Inte så ofta jag bara träffar pappa. Runt 19 kom Moa, Julia och Jessica till Odengatan, gjorde pizza och taggade för utgång. Runt 21 kom sen Oscar och Kalle. Sedan drog vi vidare till Solidaritet på Östermalm, helt okej ställe med bra musik. Tog sista tåget hem.
 
På söndagen kändes det verkligen som helgen behövde vara längre, förlorade ju som en dag pga tentan. Hann mysa ordentligt med Oscar i alla fall + fira hans lillebror och färga håret en gång till, tyckte det var lite för gult men nu är jag nöjd.
 
Tog sen tåget hem imorse och nu sitter jag hemma då vi slutade kl 12. Riktigt skönt! // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu