Bra helg i bagaget

I fredags var det Julias födelsedag så jag åkte ner till Sthlm för förfest med bad i Sofias jacuzzi, middag, bearpong och utgång. Det verkade som Julia i alla fall hade en bra födelsedag vilket är det viktigaste. Roligast var att träffa Camilla igen, för länge hade det gått. Jag och Jessica gjorde sällskap hem vid 01, vill inte att Oscar ska behöva sitta uppe och vänta på mig hur länge som helst.
 
I lördags träffade jag Åsa och Agnes. Blev shopping inne i stan några timmar innan vi åkte hem till Agnes lägenhet i Bromma, första gången jag var där. Blev middag och prat innan Åsa och jag drog oss hemåt.
 
Har verkligen inget minne av söndagen, vilket antagligen betyder att jag och älsklingen inte gjorde något speciellt som vanligt :P Måndagen spenderade jag också nere i sthlm då jag inte hade något lärarlett i skolan. Umgicks med Enzo och pluggade hemma hos Oscar. Så skönt att få en extra dag i sthlm och vakna en morgon till brevid honom. Extra roligt då vi varit tillsammans i 7 månader idag ♥
 
Nu måste jag cykla till Ica och handla och se om det finns någon tvättmaskin ledig i tvättstugan // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu