141014

Första collaget är från två helger sen och andra är från den här helgen.
Är inte bättre än min syster på att blogga, mer än en månad sen. Plugget fortsätter som vanligt iaf och mitt liv är lika bra som vanligt :) För två helger sen firade vi Moa på lördagen, riktigt kul då det var jättelängesen jag var ute. Vi förade hos oss och tanken var sen att dra till Solidaritet men där var det lång kö (!) så vi drog till gamla hederliga Soft och dansade. 
 
Föregående helg spenderade jag hos mamma och pappa då Oscar var i Visby. Blev mys med Åsa, shopping med Agnes, köttfrossa på Sue-Ellen, fika med Julia och en söndagkväll med finaste. 
 
Den här veckan slutar jag 12 varje dag så blev gymmet direkt efter att jag slutat, blir även så imorgon men på torsdag ska jag och Johanna gå på Step. Prövade det förra hösten tror jag men då stukade jag min fot, får se hur det här går :P Brukar träna Box med Stina måndagar och torsdagar men hon har lyxen att vara i Italien just nu. Nu: slutat med min sammanfattning och lite Netflix på ingång // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu