Helg <3

God morgon! Så skönt att sova ut! Det har varit mycket denna vecka och kommer fortsätta även nästa. Mycket att läsa just nu, två artiklar att sätta in sig i och massor av sidor i boken att läsa. Så det ska jag göra idag, tänkte tvätta också och kanske städa men gör det imorgon kanske. 
Igår så var det tänkt att jag skulle på en förfest men min inställning hela dagen var bara att stanna hemma och kolla på film och äta godis så jag gjorde det. Idag ska jag på fest dock!!
Är i Örebro denna helg, de ringde från jobbet och undrade om jag kunde stänga igår men det var ju ganska svårt, kan inte teleportera mig :). Nu ät det dags för frukost så jag ska ta min träningsvärkande kropp och gå och äta. Youghurt ist för gröt idag, lyx! Kram Åsa 
Älskar bussarna i denna stad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu