Pluggsöndag

Hej! Kom precis in efter att ha gått en promenad, behöve det efter att ha varit instängd och läst i flera timmar. Min hjärna är typ mos men måste läsa klart den andra artikeln och svara på frågorna, det är bara att ligga i gör sen tar jag söndagkväll. 

Det var super kul på turbofesten igår. Vi gick igenom det senaste halvåret, vilket resulterade i födelsedagspresent till mig :), våfflor, sill, midsommarmat, kräftor och västerbottenspaj på en kväll. Trevligt att träffa nya människor också! Jag drog dock hem tidigt för jag orkade inte ta den sena bussen, längtar så tills jag flyttar och kan gå hem men det är bara en månad kvar nu. Nej, nu ska jag ta i tur med den där artikeln. Kram Åsa 
Läst att jag behöver för nästa vecka iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu