Veckans sista pass

Har precis ätit middagen efter att ha varit och tränat. Veckans sista pass, rygg och axlar, så nu kan jag snart ta helg. Bara ett seminarium imorgon och sen bär det av till Söderhamn, ca 4 timmar på tåg, inte illa. Men har massor att göra så det borde gå ganska snabbt, tenta nästa torsdag! 
Helgen var bra, mycket folk på jobbet men ingen lönestormning vilket var skönt. Sedan så bastade vi i lördags, underbart! Nu ska jag duscha och sen väntar final i Hela Sverige bakar. Kram Åsa 
Invigde mitt nya linne som jag köpte på Röhnisch outletbutik igår. Så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu