Hetta!

Jag sitter på balkongen, har tagit ut min fotölj, enda platsen man kan vara på just nu när det är så varmt. Börjar jobba om ungefär en timme och jag är glad att jag jobbar inomhus i en ac miljö:)

Kom tillbaka till Örebro igår efter att ha spenderat måndag till torsdag i stugan med mamma, skönt att vara där när det blev som varmast. Årets första dopp blev det såklart. Nu väntar fem jobbdagar och så spenderar jag helgen i Stockholm. Var och svettades på gymmet tidigare idag. Orkade knappt lyfta tallriken sen när jag skulle äta lunch. Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu