150316

Vecka 11
Måndag igen och ny vecka. Förra veckan var bra, började en ny kurs Introduktion  till Markvetenskap (undrar vad jag läser sen :P) Blev även tre besök på Friskis, abropå min tatuering som syns i bilden funderar jag på en till :)
Helgen började bra, hade schema 8-17 men slutade typ 14, satt kvar en stund i skolan och möte upp Julia i sthlm vid 16 för en fika. Som jag skrev i förra inlägget så ska vi ju försöka ses oftare. Åkte sen hem till Oscar och var där resten av helgen. Tagit det lungt, pluggat, kollat mello och ätit brunch med mamma och pappa på Non Solo Bar vid Odengatan. 
 
Nu blir det ett Grey´s avsnitt innan jag ska på box med Stina // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu