Ledig helg

Äntligen så har jag en ledig helg! De senast fem veckorna så har det alltid varit något planerat, jobb, åka till Stockholm eller körrep och konsert. Så denna helg ska jag bara vara ledig. Eller jag och Sandra har inflyttningsfest idag och sen ska vi tvätta imorgon kväll men det känns lagom. 

Skolan rullar på, just nu läser jag mikrobiologi. Lite svårt ibland då min lärare är från Kanada och pratar engelska men hon förstår svenska så man kommer kunna skriva på svenska under tentan. Ser framemot om två veckor då jag och Olle åker upp till stugan, känns som en skön uppladdning innan tentan jag skriver den 5/11. 

Har äntligen kommit igång med träningen efter ca en månads uppehåll. Tränade rygg i måndags och så fick det bli ben i torsdag. Snacka om att mina ben är helt döda, gör så ont. Trappor och toaletter är min största fiende just nu men det går snart över. Nu ska jag försöka väcka liv i mannen brevid mig. Kram Åsa 
Fin höstdag i veckan. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu