En dag i Köping

Hej! Efter att jag pratade med Petra i söndags slog det mig att varför åker jag inte dit över en dag? Sagt och gjort så spenderade jag dagen i Köping. Vi har pratat massor, ätit gott och druckit vin, en riktig bra dag som verkligen behövdes. En riktig vän-dag.

Tack för att det äntligen är lite svalare. I lördags efter jobbet så bestämde jag och Olle att vi skulle åka och bada. Jag skulle vara kartläsare, något som inte gick helt bra men efter att kört fel så hamnade vi vid en sjö iaf, Tisaren. Skönt att bada och så åt vi middag där. Jobbade även söndagen. I helgen väntar jobb igen och på lördag kommer mamma och pappa för de ska spela SM i bridge. Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu