160613

Så har jag flyttat tillbaka till sthlm. Spenderade första helgen i juni i stugan med föräldrars och morföräldrar. Myste och fick lite sol. Började sen jobba den 7:e men var ledig på fredag då det var första dagen av två av Summerburst. Fjärde året jag går. Dock var det så dåligt väder att Åsa och jag drog hem vid 21, inte värt att bli blött och kall. Dag två var bättre med sol. Åt lunch hemma hos Erika först som flyttat till Skarpnäck. Igår hade Åsa och jag en mysdag med massage och kurbad på Sparadiset, vår födelsedagspresent till varandra. 

I veckan väntar mer jobb, träning och häng med vänner, som sommaren brukar vara // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu