En tanke bara

Hejsan!

Ida får ett VG+ för hennes första bullbak.
Jag har kommit på att jag är ingen bra lärare. Jag blir bara irriterad om inte personen som jag ska hjälpa fattar. Alltså inte min bästa egenskap.

Just nu älskar jag mitt hår. Jag har axellångt, uppklippt och mitt hår är självlockigt nere i topparna. Och så har jag ju lugg också. Jag tycker om frisyren jag har nu, ni kanske såg på bilden. Uppsatt i hästsvans, Ida tycker iallafall om den :). Jag tycker också om färgen, det är ju mellan brun, min vanliga ungefär.
Till imorgon ska jag baka en choklad och hasselnötstårta för Stina kille kommer på besök, det är första gången vi träffar honom, spännande. Kakan som jag ska baka är glutenfri för han är glutenallergiker. Jag ger er reseptet senare.


*Puss och kram Åsa*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu