fredag kväll

det blir inte så mycket skrivande nu men ida skulle igentigen skriva förra helgen men datan blaja så det blev inte av. sitter och lyssnar på radio och kollar lite på internet. imorgon är det matchdax igen. vi ska möta huddinge. jag hoppas det går bra. förra veckan gjorde jag ett mål på A-flicksmatchen. vi förlorade den men det känndes skit bra. att göra mål asså:).
i början av veckan så kändes det som att jag hade jätte mycket läxor och prov. men i torsdags så känndes det som ingenting, det kändes som att det va fredag i torsdags och som att det har varit måndag idag. hade NO prov idag och svenska prov igår. båda gick bra. sen så hade jag franska och engelska diagnos. ingen matteläxa som tur var.  sen va det inge mer, av läxorna.
just det,(jag är lite seg i huvet och jag kommer på saker lite sent) vi va och badade idag oxå. typ varje gång vi är och simmar(vi är det typ 1 gång per termin) så frågar idas och min idrottslärare om vi simmar på fritiden. det gör vi inte men hur ska man ta det, som en komplimang? jag vet inte.

det var synd att vi fick så lite januari väder. det liksom växlar mellan månaderna. typ förra veckan så va ju en dag typ APRIL. liksom april. så ska det inte vara. liksom växthuseffekten. håller på med sånt i skolan, typ om norden och så. ett annat projekt i skolan är musikalen, japp vart annat år så gör 8:an och 9:an musikal. idas och min roll är att spelar fjortisar:P.
ida har klippt sig och det ska jag oxå göra men jag vet inte hur. jag tror lugg ialla fall.
önska oss lycka till imorgon/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu