You say you really know me, but do you?


Sälen, sportlovet 2008
Det har ju blivit riktigt kallt på bara de senaste två dagarna och när de är så kallt längtar jag bara efter snö!

Åkte med pappa in idag och efter spanskan så träffade jag och Isabelle på de andra vid skåpen och då ser jag att Evelina inte har någon jacka. Jag kan verkligen inte fatta det, när jag åkte hemifrån så var det -4 grader men om hon inte vill ha det så ja, då får hon väll det. Det är ju hennes liv.
Spanska provet gick ganska bra idag, svarade på allt förutom 3 saker så att få ig kommer nog inte att hända.

Träningen är ju i vanliga fall idag men jag tränar inte för under träningen igår låg det en boll vid målet som jag trampade på och foten vek sig naturligtvis så nu är den stuckad igen, är samma fot som jag skrev om för ca två veckor sen. Nu blir det ett Grey´s avsnitt // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu