Put youre arms around me

Blev inte det väder som jag hade hoppats på, mulet men solen glimtar fram då och då.
Idag vill mamma åka ut till Ekerö och turista lite och jag följer nog med. Vi brukar aldrig vara hemma när pappa har sina 4 veckors semester utan schemat brukar vara fullt. Vi ska vara i stugan, sen vara uppe i Västerbotten och träffa farmor och Grönbergarna. Åsa förstörde det lite när hon åkte till Taizé : D  Men vi hinner nog med allt ändå. Får hoppas att vi inte kommer hem för sent för jag har tänkt springa med Moa idag kl 18:30. Får se när jag kommer hem. // Ida

Postat av: Anonym

det stod i tidningen.

2009-07-21 @ 17:33:33
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu