Dåligt, Åsa!

Gud, vad dålig jag är! Först säger jag att jag gillar när den som har bloggen uppdaterar mycket och sen så gör jag det inte själv. Men jag är ganska trött när jag kommer hem och orkar inte. I tisdags så kunde jag inte för då var jag upptagen, praktiskt taget hela dagen. I måndags och tisdags så hade vi teoriämnen, det är så tråkigt. Vi får frågor och en bok och sen ska vi svara på dem och vi sitter i samma sal i ungefär 8 timmar, så det är inte kul. I tisdags så slutade jag vid kl 15 och åkte hem, åt mat och åkte sen med mamma tillbaka till skolan för att gå på mitt föräldramöte. Det var inte så intressant för de sa mest samma saker som de redan har sagt till oss elever. Efter föräldramötet så åkte vi hem och sen var det dags för träning. Det var ganska stressigt.
Jag slutar tidigt på onsdagar men denna onsdag skulle jag och Kakan på samverkansmöte, d v s att de som är i bageri, lärarna och eleverna har möte och tar upp saker. Vi slutade kl 14 och mötet var 15 så jag och Kakan satt och gjorde ingenting i en timme. Mötet var lite mer än en timme och jag var hemma vi kl 17.
Tordagen var som vanligt och idag var det skönt att sluta tidigt. Vi har svenska sista lektionen och jag gillar verkligen inte min svenska lärare. Jag var tvungen att skriva ut min filmrecension 4 gånger, 4 gånger! För han vill att de ska vara på ett speciellt sätt men jag tycker va fan, det är väl ändå texten som är det viktigaste?
Tänkte visa er dagens outfit, för jag har fått så många fina kommentarer idag. Jag ska försöka bli bättre på att blogga, det lovar jag. Pussar, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu