En bra dag

Denna dag har varit väldigt bra även om jag inte har varit i Katrineholm.
Jag förstår inte att alla har haft så dåligt väder idag, i Stockholm har det varit jätte fint, lite blåsigt men annars blå himmel.
Vaknade vid kl 8 och gick in till mamma och läste tidningen, vid kl 9 gick mamma ut med Rulle och jag gjorde frukost. Tänkte göra amerikanska pannkakor men vi hade inga ägg hemma så jag gör det imorgon. Efter frukosten strök mamma lite kläder och sen städade vi. Pappa är på någon grej i Ludvika så det är bara mamma och jag hemma, och Rulle naturligtvis. När vi var klara med städningen så åkte vi till centrum för att handla lite, jag skulle också kolla på en ny höstjacka. Först var vi inne på Kicks där mamma köpte en hårinpackning. Jag hittade min höstjacka på Kapphal och den är så snygg, jag köpte också en scarf, ni får kanske se bilder sen. Jag har svårt att säga att ni ska få se bilder eftersom jag brukar bestämma mig men det blir aldrig av. Efter det gick vi till Coop och handlade och nu köpte jag godis som jag ska gotta mig med snart. Vi skulle också ha gått på apoteket och köpt nässpray men det glömde vi så jag får klara mig utan det i natt, får se hur det går.
När vi kom hem så gick jag ut med Rulle, ville ha någon att gå med så jag messade med Helena men hon var i Alby så jag ringde till Antonia och hon var hemma så jag mötte henne och vi gick runt och pratade om allt och inget. Det var jättekul eftersom jag inte har träffat henne på ett tag. Var hemma igen vid kl 4 och sen satt jag vid datorn till klockan 18 då jag och mamma gjorde mat och åt.
Nu sa mamma att vi ska flytta in min bokhylla in till Stinas rum så jag ska börja plocka ur den, annars har jag inga planer för kvällen. Imorgon ska vi åka till Uppsala igen för att hjälpa Stina och Tommy med flytten. Massor av kramar och speciellt till Antonia, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu