Ensam hemma


Bild från 2006, vilken fjortis jag var ; )
Då var man ensam hemma, inte ens Rulle är hemma. Han är hos mammas arbetskamrat för att underlätta lite för oss, blir jobbigt för oss om han är hemma och vi måste ta morgonpromenaden och sedan skynda hem efter skolan men jag saknar honom. Åsa har åkt iväg på en Taizé-återträff och jag kunde följa med men känner mig lite hängig, näsa vägrar sluta rinna!

Ska ta och fixa till mina ögonbryn lite, ska gå och få de tillfixade hos Handes naglar också för Stina hade två presentkort där så då fick jag, mamma och Åsa dela på det ena och det räcker för att vi alla ska kunna fixa ögonbrynen. Sedan ska jag duscha och sen krypa ner i mjukiskläder och sätta på en bra film, Twilight kanske men är även sugen på Snygg, sexig och singel som jag tror vi har inspelad.  Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu