Gäsp...

Håller nästan på att somna här vid datorn, är verkligen trött. Ändå är det ganska konstigt för jag fick sova längre i morse eftersom jag började kl 8.50. Vi är lediga imorgon eller hemstudiedag, vad man nu vill kalla det,  och det behövs för jag måste plugga spanska, matte, naturkunskap och läsa ”Shoo Bre” som vi läser på svenskan. Har ändå kommit ganska långt på boken men den är ganska lättläst och kapitlen är inte långa vilket är perfekt på bussen hem och från skolan.
Så jag ska plugga hela dagen imorgon men om mamma lämnar Rulle hemma blir det nog en långpromenad med honom så vi kan klicket träna.  Men jag ska börja dagen med en härlig sovmorgon, hörs imorgon // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu