Långsam söndag

Ofta blir det aldrig som man tänkt sig, eller hur? Idag skulle jag börja skriva min filmrecension till svenskan men det har ännu inte blivit av, orkar inte och jag har ingen lust heller, vill inte!
Igår så åt vi tacos och det var jättegott, vår kompis Elin kom över och var här ganska länge och det var trevligt. Efter att pappa och jag hade städat så städade jag hela kylskåpet och det behövdes. Det tog en stund och när jag var klar så tog jag en liten paus innan jag gick ut och hjälpte Ida kratta gräsmattan för hon hade klippt den. När vi var klara så bakade jag chocolate chip cookies som nu ska få receptet på sen. Jag gjorde också en äppelpaj som vi åt till efterrätt. På kvällen tittade vi på den nya serien Royalpains och den var bra, ska börja följa den.

Som sagt så skulle jag göra lite skolarbete men har inte orkat göra det än men dagen är inte slut. Vaknade vid halv tio och åt frukost tillsammans med Ida. Efter frukosten duschade jag och sedan kollade jag datorn innan jag gick in till Ida och vi kolla på 17 again. Vi har båda sett den men inte hela så nu såg vi hela. Zac Efron är så grymt snygg i den filmen! Efter filmen så gick vi bort med lite skräp och sedan gick vi ut med Rulle. Inte precis den intressantaste dagen men alla dagar behöver väl inte vara så. Ikväll är det Top Model och det får man inte missa. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu