Packa, packa, packa

Blev ingen Lyxfällan, för jag fick tag i min tränare och sedan var det bara att börja packa. Har sprungit runt i huset som en galning men jag tror jag har fått med allt. Kommer bli upphämtat efter skolan så blir inget mer uppdaterande från mig förens på söndag.
Börjar kl 10 imorgon och det blir typ värsta sovmorgonen för mig eftersom jag har började kl 8 på tis/ons och 8.50 idag. Har egentligen bara två lektioner, ekologi och datornkunskap plus lunch där imellan. Under lunchen finns "Stöd-lektioner" som man kan gå på. Typ om man vill ha hjälp med matten eller något sådant men inget har riktigt kommit igång än så jag behöver det inte så det blir en lång lunch istället.
Vi hörs på söndag // Ida
(Bjuder på en bild av mig då vi skulle äta middag på mormors 75-års dag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu