Rubriktorka...

 
Idag var jag, Åsa och mamma på min skola där det var Djurexpo så mamma och Åsa fick se djurhuset. Sedan ville mamma åka till Barkarby för där ligger Quality Factory Outlet för att hitta en jacka, det gjorde hon också och jag och Åsa fick varsit par skor. Mina ser ut så här och Åsa ser precis likadana ut fast en storlek större ^^
Men nu går vi ju inte på samma skola så det går bra ändå. De är köpa på Vagabond som har en hel del snygga skor och de kostade 599kr men jag tror de var på rea. Nu blir det kvällsfika // Ida

Postat av: ericas twilightnews

Jag håller med! :D Helt sjukt många gånger!!

Kul att du har hittat till bloggen, hoppas att du kikar tillbaka snart :)

kram

2009-09-27 @ 22:11:15
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu