Star quality på skolan


BILDER
Och när man har gått på skolan i två veckor har man lov. Vi ska ju upp till mormor och morfar och börja köra på körskolan där, blir även vecka 16. Jag får ingen helg heller, har helgjour så jag ska jobba på skolan i helgen. Kul men jobbigt med ingen sovmorgon, jobbar ca 8-14 både imorgon och på söndag.

Till bilden ovan då: Såg ni julkalendern 2010? Grisen som var med där, Pyret, flyttade till min skola i veckan. Fanny heter hon egentligen och hon är väldigt sött. Skulle även gjort min första guidning idag men den blev inställd i sista sekund.

Ska ju upp vid 6 så sängen vänar nu // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu