Det blir inte alltid som man tänkt sig


Nu har Advensstjärnorna och stakarna kommit upp
Var fortfarande seg när jag började köa mot jobbet igår men allt eftersom jag närmade mig blev jag mer taggad på att jobba. När jag väl kom till jobbet visade det sig att jag inte skulle jobba, min chef hade skickat sms till mig i fredags men skrivit fyra ettor på mitt telefonnummer stället för tre som det ska vara. Lite lagom surt sådär :/

Så det var bara att åka hem. Chefen sa dock att skulle skriva upp lön för två timmar, så det var inte helt värdelöst speciellt när man får ob. Väl hemma gick jag och köpte godis och sen bänkade jag mig framför teven och såg Troja.

Dagens planer är plugg och yoga och 22.10 landar Åsa på Arlanda ♥ // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu