Måndag och tisdag

heej!
eftersom jag inte skrev igår tänkte jag dra en kort resume.
det va en helt vanlig skoldag. hade alla lektioner och så. när jag kom hem var jag sugen på att baka något men vi hade inga ägg hemma så jag tittade efter något som inte hade ägg. jag bestämde mig för att göra knäckflarn, dom va as goda. recept kommer. sedan så tittade jag på en dokumentär om enäggs trillingar och sedan cashmere mafia innan jag gick till säng.

tisdag
idag så började vi med idrott, dom som går i nian kan höja sitt betyg genom att ha en egen idrotts lektion och vi har ju haft det den senaste veckan. så idag körde vi innerbandy med en nia. det va bara vi i 8:an som var där för 7:an va och simmade och det va skönt. sedan hade vi engelska då vi hade prov, sedan lunch, matte, kör och e-tid. så jag har inte varit hemma så länge.
mams och papas ska på nån konsert eller teater ikväll så det blir bara S och jag, och rulle förstås. jag ska titta på DH förstås men nått annat vet jag inte.

här kommer lite bilder från igår och idag.
                                          
den lilla stunden sol som vi fick i går. dagens klädsel.
nu kommer bilder på blommor som jag tog igåt.
       

ciao Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu