VI MÅSTE SLUTA!!! eller??

Det tycker jag. Vi måste sluta med att annorna såna här bil tävlingar. Det släpper ut jätte mycket avgaser och det gör det ju inte bättre för miljön. Inte för att jag har nått imot bil tävlingar och så, jag tycker bara att det är tråkigt. Men tänk på alla som krachar och sedan tar det ju kraft att samla alla men om jag ska säga det att det tar bensin att ta sig till tävlingarna så måste vi ju sluta med att ha EM, VM och OS för det är ju också mycket utsläpp i det.

Liksom att bygga nya arenor varje gång, VARFÖR???  
Men tillslut kommer det ju att bli så att vi får sluta med alla galor och ligor för det  kommer nog att bli något slaks" om ni tar bort våran sport så får ni ta bort en annan"
Jag tror om man tog bort allt så skulle alla klubbar och föreningar tillslut upphöra och vi skulle få en sportlös värld.
Så vad ska vi göra?? Det vet jag inte, än.

                             
                                                                                                Bort eller?? 
Fuderinger har jag | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu