Hemma igen/sportlov!

sälen:
då var man hemma igen från snö och skidor. jag skulle gärna ha stannat hela veckan men vi ska spela "Annas cup" nästa helg och det vill man ju inte missa. men om sälen så fick vi fint väder med sol i fredags och lördags men inte i torsdags då var det mulet. backarna var bra men lite isiga, men sälen backarna håller inte riktigt samma klass som Åre. stugan som vi bodde i har pappa med sitt jobb och det fanns tio sängar och vi var bara tre så det fanns många tomma rum. det fanns ett pingisbord så vi spelade lite och så fanns det en bastu och det var riktigt skönt att komma hem efter en dag i backen och sätta sig i en bastu. jag fick hyra skidor och de var jätte snygga. jag ramlade faktist bara två gånger, första gången va i liften(skit pinsamt) för mina skidor åkte i kors den andra gången var lite töntig för vi stod och väntade i kön till liften och då tappar jag bara balansen och sätter mig ner, åh gud!
image12
så här såg det ut i fredags, härlig^^ eller hur?

sportlov:
vi fick inte sova så länge när vi var i sälen eftersom man ska upp och man kan ju inte sova till tio för då missar man ju hela förmiddagen. så det var riktigt skönt att få sova ut i dag. idag har vi väll inte tänkt göra så mycket. sitta vid datorn och kanske gå ut lite för det är ju fint väder. jag ville gå med mamma till centrum för att köpa den efter längtade jeanssjortan men då ska vi tydligen åka in till stan imorgon så jag får vänta.
här kommer vackans schema:
tis: stan, shoppa
ons: träning
tors: vet inte riktigt, va med nån kompis
fre: annas cup på kvällen
lör: annas cup
sön: annas cup(förmodligen)
kramar I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu