6 dagar kvar!

Hallå!

Inte direkt vanlig dag i skolan eller vi hade ju vanliga lektioner fram till efter bilden, då snodde våran musiklärare oss från matten och NO:n men jag hade iget jag behövde göra så det känndes bättre att öva på sångerna. Nästan allt sitter i huvudet nu, bara nått enstaka.
Imorgon så börjar vi 9:15, TACK och lov så fick vi slippa idrotten. Sedan så har lunch och sen så får man ta sig själv till Nacka. Vi ska vara där 14:30 och så börjar konsertern 19:00. Vi ska öva innan och så ska vi ha matpaus också.

På onsdag så är vi lediga och då ska Ida och jag klippa oss och sedan ska vi kanske gå på bio. Vet inte riktigt hur jag ska klippa mig men jag ska iallafall klippa luggen kort igen, den har vekligen växt nedanför ögonen. Jag ska också klippa upp håret mycket. Jag har ganska tjockt hår och det är jag trött på, ni ska veta hur det ser ut på morgonen :). Om en liten stund så kommer Antonia och Helena hit, vi ska diskutera Nellys present. Hon fyller 15 imorgon. Mycket hemlighets makeri. Det är bara 6 dagar tills jag åker till Italien, längtar!!

Här är dagen outfit:

Kjol: Clara
Linné: Ellos
Kofta: Min nya från Lindex

Kommer kanske inte blogga imorgon, vi kommer ju hem ganska sent men vi får se. Föresten är det någon som saknar min Dagens- lista?? Har inte gjort den på ett tag. Om ni vill att jag ska göra det så säg till.

Massor med kramar | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu