Gårdagens

Igår så konfermerade sig Åsa som sagt och efter det gick vi ut till Notholmens cafe och fikade, riktigt smaskigt! När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, jag satt mest vi datorn och fixade med iTunes. När det blev kväll cyklade vi bort till en Thairesturang och åt middag, jag åt räkchips och friterad kyckling och det var super gott. Efter middagen cyklade vi och köpte glass till efterrätt och vi åkte hem. Hemma tittade vi på "Why I wore lipstick to my mastectomy" på kanal5 som var riktigt bra och efter det tittade Åsa och jag på "Legally Blond". Efter det drog jag mig till sängen efter som jag har fått "hösnuva" mitt i sommaren! Jag är förkyld och jag har haft ont i halsen men nu är det bättre. Hoppas ni hade en bra söndag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu