Hej..

Nu har Åsa och jag städat huset och nu gick Åsa precis för hon ska möta Erika som kommer hit en stund. Efter frukosten gick jag, mamma, Åsa och Rulle bort till våran kollonilott och rensade lite ogräs, när vi kom hem åt jag några mackor och mamma och Åsa åt resterna av middagen igår. När vi har städat har mamma gjort lasagne till middag och det kommer bli jätte gott. Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt att göra nu, Erika och Åsa kommer väll hem snart och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Spela spel kanske eller titta på Project Runway. Packa måste jag göra i alla fall, vi åker ju upp igen till mormor och morfar imorgon och vi kommer hem den 6/7 och sen ska vi ut till Skenora. Dagens outfit: T-shirt och mjukisar. Ha en fortsatt trevlig tisdag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu