Ledig lördag

eller nästan, vi har match kl 19 i kväll mot tyresö. dax för derby igen, men vi vann iallafall över deras 94 i annas cup. jag hoppas verkligen dom inte tar med elitspelarna, det är så dåligt vi är ju inte lika bra som dom och då känns det bara fegt av dom tycker jag när dom MÅSTE ta med dom.
men idag så har jag nog tänkt hänga med H och N, ida är på a-flicks match. jag vill spara mig tills ikväll eftersom min sträkning inte har get med sig så mycket.
jag skulle skrivit igår men jag hann inte för ida och jag gjorde två nya shojiga filmer och sedan så började Mr. and Ms Smith. jag har typ sett den tre gånger men den är rätt bra.
nu återstår ju bara en sak: melodifestivalen. jag har ingen ide vem som vinner, det bli nog rätt jämt.

kram/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu