Trötter, ZZZZZ!

image19
Min finna sov-outfit ^^

Har typ tänkt att gå och lägga mig nu är så himla trött, gick till 17:00 idag så jag har faktist en anledning, men det tar typ en halv timme för mig att bli helt klar. man ska ju tvätta bort smink och sånt. aja. fick reda på igår att Tyresös 93:or vann Annas Cup mot Spårvägen. NEJ! kunde dom inte åkt ut mot Skuru när vi tittade på. men det var ju bra att ett tyresö lag vann i alla fall. var hos tandläkaren igår och det gick bra. hon sa att jag borstar "såå fiint" och att jag inte hade några hål. det är typ Åsa som har fått "dåliga tänder" av oss två för hon har typ fått dagit bort 3 tänder och jag har inte tagit bort nån. tittade på Gossip Girl och jag har sett alla avsnit och jag tycker den är rätt bra. man måste ju vänta på att Desperate Housewives ska börja.
ska gå och zuza nu
Natti natti
/ Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu