onsdag/torsdag/fredag

Hallå! Och sorry för dålig uppdatering, här kommer en liten resume vad som har hänt de senaste dagarna:

Onsdag:
Vi hade Operation Dagsverket, vi städade köket. Väldigt tråkigt om man har ont i huvudet och magen. Det blev ingen träning för vi hade so prov att plugga till och kl 21 satt vi bänkade framför teven för Pussycat Dolls.

Torsdag:
Skolan igen, vi hade prov i religon kl 8 men det gick ganska bra för mig, jag hade spanska och då fick jag reda på att min lärare hade sänkt mitt betyg till G, inte så kul. Men mitt humör blev bättre när jag fick MVG på min novell i svenska. På kvällen följde vi med pappa och mamma på en picknick och det var kul.

Fredag:
Idag så hade vi idrott på morgonen och vi gjorde copper, jobbigt men jag förbättrade min tid från 15.53 till 15.19, sen har vi övat och övat och övat på låtarna till vårkonserten, sen när vi kom hem har jag legat ute och läst min bok och sammtidigt fått lite färg hoppas jag. Ikväll kommer mormor och morfar för att våran kusin har tagit studenten idag och vi har vårkonsert på tisdag.

massa kramar
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu