tröött


kolla in min älskling!! är han inte för söött
men jag känner mig verkligen trött nu, vi började kl 8 med so sen gick jag på hälsokontroll hos sjuksyster och allt såg bra ut för mig + jag slapp matten, sen blev det av att cykla till trollbäckens ip för friidrottsdag. vi började med höjdhopp(som jag suger på) sen blev det kast med liten boll, kula, längdhopp och 80 meter som jag blev bäst av tjejerna i klassen på med 12,33 och jag blev riktigt nöjd. sen körde alla 800 meter och det gick inte så himla bra för mig där för jag sprang för fort i början. sen fick vi sluta och vi var hemma ca 14:30 och sen dess har jag duchat, gått ut en sväng med vovven och pluggat. och nu vil jag bara sova. är så trött.
kram Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu