Känslig?

Hej!

Innan jag berättar om idag måste jag berätta pm vad som hände igår kväll.
Jo, jag var jätte trött så jag tänkte gå och lägga mig kl 21 och jag gjorde mig iordning och allting. Men så var det så att Rulle hade inte fått en kvällspromenad. Mamma och pappa hade sagt till Stina att hon skulle göra det men till slut orkade de inte tjata mer och då skulle mamma gå ut med honom men ingenting hände och när jag gick ner och sa god natt till Åsa och Rulle började jag gråta för ingen går ut med honom. Mamma tar ett stort ansvar och går ut varje morgon och pappa hade varit ute med honom på söndag morgonen och han gick bort till hallen med Rulle.
Men när ingen gjorde någonting så gick jag upp och satte på mig mina kläder och gick ut med honom, fast kroppen sa imot och jag var så trött så kan jag inte bara gå och lägga mig för då hade jag säkert legat där och gråtit. När jag var ute gick jag typ och grät men ibland så måste man gråta så är det bara och jag tycker inte att man är en mes för det. Stina har i alla fall sjunkit i mina ögon, tyvärr.

Idag är det måndag igen men den här veckan har vi arbetslagsvecka och då går vi mellan 9-14 varje dag och det är skönt. Kl 9 samlades vi i G3 och pratade lite om veckan sen hade vi kör i 1 1/2 timme, efter det blev det lunch och sen samlades vi i G3 igen och körde en lite lek där man har ett eget företag och det gick ganska bra för Åsa och mig. Då var skolan slut och vi cyklade hem i regnet. När vi kom hem gjorde vi scones men det tog en himla tid för jag fick typ pms mitt i allting och hade deg över allt men sconsen blev bra endå.

Nu ska jag ta och plugga lite.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu