Nu är det för fan vinter

God morgon!

Fin dag idag, önskar bara att det inte var så kallt. Jag har tilloch med tagit ner min vinterjacka.
Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera. Ida gör sitt jobb men inte jag men jag har varit upptagen den här veckan. Idag så har jag franska diagnos och då satt jag och övade igår och i tisdags så hade vi utvecklingssamtal och sedan så jobbade jag med HK-uppgiften. Det är egentligen inte så hemskt på HK:n men jag är rädd att jag inte ska få det betyget jag förtjänar. Men jag kommer troligen få MVG i svenska och det är jag jätte glad för. Sedan hur det går med franskan så tror jag på ett MVG. Jag jobbar som bara tusan med den. Jag vet inte hur länge jag satt igår men kanske 1 ½-2 timmar. Jag försöker verkligen. På SO-ämnena så är jag nästan där säger min lärare, så på det måste jag bli bättre på att tänka själv. Vi ska snart dra till skoan, lång dag idag. Franska, SO, svenska, lunch, bild, matte och NO. Det som jag sa ibörjan, men när jag väl sitter så skriver jag som sjutton, allt bara slinker ur mig. Efter skolan så har vi träning kl 17:30.

*Puss och kram, Åsa*

Postat av: våldtagens väg

tack så jätte mycket för din fina kommentar. sånt värmer.

2008-11-06 @ 09:30:09
URL: http://vagentillratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu