Vintern är här!

Hejsan!

Jag det snöar ju ute! Det kanske inte stannar länge men man kan ju alltid hoppas. Jag har övat på franska glosorna så jag kan dom, jag fick bara G++ på min senaste diagnos så jag får väl skärpa mig fats jag vet vad jag gjorde fel.
Det är bra Jag och Stina hemma för mamma är på teater och pappa och Ida är på gymnasie öppet hus. Tänkte fixa lite med HK och sedan så ska jag läsa. Det var allt för stunden.

Puss och kram, Åsa

Postat av: erika

it-media eller media =)

ska du dit på onsdaG?

2008-11-21 @ 00:15:44
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu