Samma vanlig torsdag

Hej, hej!

Hur mår ni idag?
Det känns som att ingenting förändras, som att tiden står stilla just nu. Fast när jag tittar ut genom förnstret så blir träden bara gulare och gulare. Det gick inge bra på franska föhöret, jag trodde det ena hette det andra o.s.v. Men nu har jag inga läxor kan man säga fast vi har många saker igång. Speciel arbete om kemiska bindningar på NO:on, SÅ tråkigt. Vi ska skiva om ett uttrotningshotat djur på engelskan och sedan så ska vi skriva om en svensk författare på svenskan. Vet att svenska ska vara klar nästa vecka men det behöver jag inte jobba med hemma för jag har hunnit ganska långt. Precis när man har haft inga läxor så kastas jätte många över en igen. Hur ska jag orka hela 9:an med typ minst 1 prov i veckan? Jag får väl bita ihop helt enkelt.

*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu