Bara lite

Hallå!

Ida har ju redan berättat vad vi har gjort idag så jag tänkte bara visa lite bilder.

Mina skor för 1000 kr. Jag älskar dom. Det är bar storlek 42 och jag blev så glad att vi slapp springa runt i typ 10 affärer för att hitta skor som är i rätt storlek.

Ville bara visa mitt dagliga ansikte. Det ända sminket jag använder är foundasion som conciler, det funkar lika bra. Och idag så har jag också eyeliner+lepsyl men det tycker jag inte räknas igentilgen :)
Nu lämnar jag er med denna härliga låt som påminer mig om sommaren
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu