Jag vill sova!

Hejsan!

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Idag så var jag i skolan och vi hade franska, svenska, lunch, bild, matte och NO. Allt flöt på bra. Sen så åkte Ida och jag hem, åt och cyklade ivåg till träningen. Vi var bara 4 men det funkade ganska bra ändå. Nu ikäll så har jag ätit mat, pluggat NO och engelska och kollat på TV. Jag önskade att det var helg så att jag fick sova ut. Jag känner mig pigg på morgonen men man vill ju lägga sig ned och sova längre. Fär bara sova längre på lördag för på söndag har vi match kl 10:50 i Salem och vi ska samlas 10:00 i Salem så det blir tidigg morgon då.
Här kommer dagens outfit:

Tröja: Vero moda
Jeans: JC
Skor: Stadium, Fred Perry
Smycken: 2 frälsarkransar, 2 guldhalsband och ett halsband som armband.

Detta är mina Fred Perry skor som jag använder jämt och ständigt. Köpte dem i sommras på Stadium i Umeå för typ 200 spänn, det var rea och det första priset var typ 700 så det var ett riktigt fynd.
Nu ska jag gå och lägga mig.
*God natt, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu