Shopping from Poland

Hallå igen!

Jag gjorde lite shopping i Polen.
   
Från någon butik, 150 kr och från Butik, 90 kr


Den röda för 75 kr och den svarta för 90 kr.
Väsk historien är lite rolig faktist, den svart köpte jag i Krakow och när vi kom till Zakopane hade jag tittat på den röda och skulle nog köpa den men så en kväll när vi satt och väntade på att gå och äta skulle Åsa rida på min rygg och då hade hon sönder den så hon fick köpa mig en ny. Jag kan ju fortfarande använda den svart men nå får jag hålla den i handen för det var axelrämen som gick sönder. Nej nu måste jag börja byta om för träningen.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu