Basic-shopping


Idag när vi var inne i stan fick vi lunch 1h och 45min fast den tiden gick naturligt viss inte bara till att äta. Åsa och Antonia gick till donken och jag till Max och så satte vi oss vid fontänen i Kungsan och åt, det var lite kallt men vi klarade oss. För att sedan bli varma gick vi in i Gallerian och gick till H&M Divided där jag hittade de här fyra godbitarna här ovanför. T-shirtarna kostade 69,50kr styck och koftan kostade 149kr. Jag har en massa t-shirtar men alla har nästan tryck så jag ville ha en helfärgad och sen såg jag de radiga tröjorna och blev helt förälskad. Jag har även en svart kofta men den börjar bli för liten så det var dags för en ny.
 

Jag blev helt förälskad i en vit kjol med blåa blommor som de hade i affären men den fanns bara i storlek 42 men jag ska försöka ta mig till Haninge centrum där de har en H&M Divided butik och kola om de har min storlek där.
// Ida


Postat av: erika

åh, jag älskar den undre med ränder

du kunde ju köpt en åt mig när du ändå var igång ;)

2009-04-21 @ 23:39:47
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu