Sista musikcafét

Ja, lite sorligt med sista musikcafét. Men det blev jätte bra. Jag var lite nervös för jag hade första låten och den gick ganska bra, min röst sprack lite. Men allt som allt så var det jätte bra. Idag på morgonen så hade vi nationelt prov i matte och det gick bra tycker jag. Jag oroar mig inte så mycket för matten. Imorgon har vi en otroligt onödig dag egentligen. På morgonen har vi kör med 8:orna och det är ganska viktigt men vi skulle egentligen behöva öva på våran egen låt. Sen så ska vi typ plocka ned instrumenten från scenen i matsalen och städa. Men det är skönt med arbetslags vecka. Korta tider. I helgen så tänkte Ida och jag gå på bio, vi vill se 17 agin. Annars så är det lungt. Puss Åsa

Postat av: erika

hehe, den vill jag också se =D

2009-04-24 @ 18:26:50
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu