God natt

Denna dag har varit lite seg, har inte gjort så mycket. Vaknade vid 11 men hade kunnat ligga kvar ett tag till, så fick jag äta frukost helt själv eftersom jag var sist upp. När pappa kom hem efter att ha golfat åkte han, mamma och Åsa till "Mat- och hantverksmässan" jag gick istället ut med Rulle i ca en timme, när jag kom in satt jag vid datorn innan jag hjälpte Stina med maten. De andra kom hem och mamma och pappa cyklade i väg till Vendelsö för att äta kräftor hos vår moster och morbror. Vid 17.15 kom Carolina, Elin och Agnes hit och vi åt också kräftor, en stund senare kom Erika eftersom hon missade sin buss.

Vi hade en trevlig kväll tillsammans med prat och skratt, ett tag efter middagen hämtades Erika upp av Emil och vid 22 åkte de andra hem.

Skit vad mycket klockan blev, trodde den var typ 23 eller något sånt. Ska gå och sussa nu // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu